27 de febr. 2014

ELS NOSTRES CONTES #5 - El lleó al qui no li agradava la seua pell (Teo Girón)



     Fa molts anys, a la sabana africana, hi havia un lleó al qui no li agradava gens el seu pelatge. Volia tindre'l de diferents colors.

     Un dia li va preguntar al tigre:


     -Em deixes el teu pelatge i jo et deixaré el meu?

     -Val! -va contestar el tigre.

     El tigre es va posar el pelatge del lleó i el lleó el del tigre.

     De sobte va començar a rascar-se per tot el cos i no va quedar més remei que tornar a ficar-se cadascú el seu pelatge.

     Caminant, caminant, per la sabana es va trobar amb un au misteriosa amb plomes de molts colors, ales, una cua molt llarga i un cap xicotet.

     -Em deixes les teues plomes? -va dir el lleó.

     -Val! -va dir l'au misteriosa.

     Al cap d'uns dies es va adonar el lleó que les plomes li estaven desapareguent poc a poc.

     Aleshores va anar a visitar a Aspar, l'au misteriosa.

     -Et torne les teues plomes, que el meu cos no està preparat per a dur plomes. Gràcies per la teua ajuda -va dir el lleó.
     
     D'aquesta manera, el lleó es va adonar que no és important com sigues a l'exterior. I havia trobat bons amics!.


     I conte contat, conte acabat.

Teo Girón, 2n

Sobre l'autor:
     Teo va náixer a Rocafort a l'any 2006 on viu a l'actualitat.
     Li agraden molt els cotxes de joguet, la música, els videojocs i fer carreres de patins.
       De major vol ser cantant de rock.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada